Thursday, June 17, 2010

bila aku dah besar dia nak aku jadi CEO ??

hahah ! bila keluarr perkataann CEO ! aku teringatt bapakk afiqq !
seorangg CEO kepada 5 buah syarikatt besarr ! thenn, when my baby saidd *i nak you jadi CEO syarikatt maxis or celcom or digi, i said, kenapa mesti maxis or celcom or digi cse baby saidd nanti you bolehh call i text i bila bila masa ! haha *
bila aku terfikir semua uh~ aku akan jadi CEO ??
syarikatt mana tak tahuu ! baby saidd nak jadi CEO kenalahh belajarr dan jangan terlalu memikirkan dia ! no baby ! you're my spirit, bcse of that i try my best to get that position !
ohh ! firstt aku akan belikann dia kedaii buku ?? dia mengharapkan aku kerja tinggi bagus cse hidup aku akan leihh cerahh ! thenn, kalau orang yang kahwin dengann aku juga akan senang !
aku bwt semua ni keranaaa ALLAH SWT memberikan aku petunjukk supaya aku belajarr dan mendapat kerja yang tinggi kalau aku hendak membahagiakan orang yang aku sayangg dalam hidup ni ! baby ILYSM !!!

-finish-

No comments:

Post a Comment